martes, 19 de mayo de 2009

PEGADAS NA AREA!

Parece incrible pero pasou xa case un mes desde que voltei de viaxe,nin me enterei!! asi como outras veces padezco a aterrizaxe durante unhas semans,nas cuales sintome desuvicado e perdido,esta vez non houvo tempo para tal,ao dia seguinte de chegar xa me estava indo para unha feira de artesania,nin desfacer a mochila me deu tempo!!
E asi ate agora,xa metido na dinamica de traballo;feiras,curro de taller,a horta......parece que xa todo quedou moi atras.
Como todo-los anos estiven no festival WOMAD en caceres,un acontecemento no que nos damos cita un monton de amig@s que nos coñecemos de India.Este ano estavamos tod@s,e normalmente so nos atopamos en Pushkar e este festival.Foi unha bonita experiencia.
E a vida sigue,eu metido xa na voragine,tamen disfrutando as veces do sitio privilexiado donde vivo.

3 comentarios:

Rocio Ramos Morrison dijo...

he de decir que te vexo moi guapo , pero tes moooooitos amigos hipis, tio!!
jajajaja
que ganas de verte!!!
beijos

ana p. dijo...

Espero que teñas tempos de relax entre toda esa voráxine... comprendote tan ben... ando sastamente igual... e os fins de semán ca family feber e compromisos varios... comenzo a necesitar un pouco de tempro pra min.
Bicos... espero verte pronto

Moncho dijo...

Hola guapa!!eu tamen teño moitas gañas de verte.vas vir por galiciaeste veran?