domingo, 31 de enero de 2010

We Be Jammin

Aqui sigo por Taylandia,parece increible pero xa pasaron mais de duas semanas dende que cheguei.estos 18 dias foron moi intensos,sobre todo o tempo que pasei en Chiang Mai,unha cidade que me atrapou completamente.De feito estou pensando virme a vivir aqui o proximo ano.Foi unha experiencia moi intensa
Levo uns dias en Pai,un povo ao Norte de Chiang Mai donde se esta celebrando un Festival Reggae moi famoso,ven xente de toda taylandia para este Festival,con grupos de todo o mundo.
Estou a darlle voltas a que facer nas proximas semanas,manan volvo a Chiang Mai a despedirme dos amig@s e logo voume para as Illas,para disfrutar un pouco da praia e encontrarme con alguns amigos.Pronto acava o meu visado e enton havera que ver pa donde tiro.a vida dira.....



2 comentarios:

solotampo.com dijo...

Hola Moncho, que tal, hoy me llego tu mensaje, me alegro que lo estes pasando bien, y espero que vacies un huevo cada dia, un saludo.
Jorge, seriprint

ana p. dijo...

Que vaias onde vaias sigas a disfrutar. Bicos