jueves, 25 de diciembre de 2008

NADAL TROPICAL!!

Xa fai alguns anos que non pasava o nadal fora,e a verdade e que se agradece.Disfrutar o nadal nunha nunha praia,lonxe da parafernalia mediatica navidenha,sin ter que currar ni aguantar aos pontevedreses rancios do mercadinho navidenho que facia estos ultimos anos.
Seguimos nas illas Molucas,ahora en Halmahera,unha illa volcanica con enormes praias desertas de area negra e cocoteiros.
A xente aqui e moi acolledora,co frecuencia atopamos xente que nos convida a sua casa,a comer ou a tomar un te xelado.Flipan con nos,de que venhamos hasta aqui,pois non e havitual que venhan blancos.
Onte,dia de Nadal funme eu so ata unha illa mais pequena aqui perto,cando cheguei ao povo estavan todos de festa,convidaronme a comer e beber hasta fartar,ivamos de casa en casa cun grupo de musicos,non me deixaron marchar hasta que saiu o ultimo barco de volta da illa.
O meu indonesio vai millorando rapido(que remedio)ainda que e unha sorte viaxar con Jorge,que fala indonesio a perfeccion e todo resulta mais facil.

2 comentarios:

Rocio Ramos Morrison dijo...

que gusto de navidades, dende logo, aqui saiu o sol dende o 19 ata hoxe que parece que voltan as nubes galegas.. pero bueno, eu ando bastante en paz, disfrutando do que teño (que non epouco) , da familia que teño e que agradezco cada dia mais, dos vellos e velos amigos, e do ter tempo e tempo para non facer nada, ller xunto ao lume, na cama, escribir y vivir sen mais
mandoche todo o meu amor

Rocio Ramos Morrison dijo...

por certo!! onde estan as mulleres????
beijos